Wednesday

4*

malam. assalamualaikum.
bye-bye february and welcome march ! ;)

post yang entah-hape-hape.
okayy, teruskan. 
dua puluh enam haribulan februari haritu hari ahad, one of my-college-mate engage.

awesome ! tema tunang merah jampu plus ungu.
macam cantik kann ? but for me, kurengg laa.
sebab aku tak minat pink ataupun merah jambu. fullstop!

helloooo ! takde kaitan antara aku dengan engagement-my-friend tuhh.
gasak jelaaa.

ish ish ish, sambung balik cerita kawan-aku-tunang tuhh.

kiteorang kenal since masuk kolej. lain-batch okayy.
aku masuk bulan 5/2008 dia masuk 7/2008.
even aku masuk dua bulan awal, senior tetap senior okayy ? HAHA.

SITI HAWA BINTI MOHD ZAIN
22 ; tangkak, johor


here she is. cantik kan ? berseri seri je muka tuhh.
mesti gabra. ye tak ? even baru tunang, mesti ada rasa gabra bagai tuh. kan ?
time future-mother-in-law nak sarungkan cincin.
fuhhhh, lagi nebess. taksudah sudah mengucap dalam hati.
kan ? kan ? kan ?

walaupun aku belum ada lagi feeling yang cenggitu, tapi aku dapat rasa perasaan orang lain.
eh, pelik nya aku neh. boleh pulak rasa perasaan orang lain eyhh ?
bunian ke hape aku neh ? ;D stop ngarut.

now, bila ada perempuan mesti ada lelakinya. kan ?
sooooooooooo,,


sangat sweet kann ?

" HAPPY ENGAGE KAWAN "
semoga kekal sehingga ke jinjang pelamin.
taksabau nak tunggu kad kawen dari kau. heee;)

tag to : eyna sarina






notakaki : semua sudah. aku ? wait & see. ^^,

No comments:

Post a Comment